God jul!

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 22. desember 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vintermørket har senket seg og simulator-sesongen er i god gang. Lørdag 4. januar kan du komme og prøve innegolf - helt gratis!

Ta med golfbagen og rene golfsko, golfball uten tusjmerker (det setter merker på lerretet) og møt opp. Du kan prøve, lære hvordan du betjener simulatoren, hvordan du booker og låser deg inn/ut av klubbhuset. Du kan også kjøpe klippekort, årskort eller lære hvordan du betaler for enkelttimer. Velkommen fra kl. 12-16!

Nytt handicap-system
Det blir nytt handicap-system som gjelder for hele verden fra 2020. Alle land er ikke klare til å gå over til nytt system på samme tid. Her i Norge har Norges Golfforbund valgt 1. mars som dato. Du vil få mer informasjon på soongolf.no etterhvert.

Regelkveld i klubbhuset
I 2019 har Andreas Øwre gjennomført dommer-opplæring. Med en slik ressurs i klubben vil vi benytte oss av muligheten til litt oppfriskning. For hvordan var det nå med de nye reglene? Invitasjon følger når datoen er satt.

Årsmøtet tor. 27. februar
Skriv inn i kalenderen at årsmøtet i Soon GK er tor. 27. februar kl. 19 i klubbhuset. Formell innkalling blir publisert på nettsidene i januar. Send gjerne allerede nå inn forslag til årsmøtet. Her kan du se hva årsmøtet skal befatte seg med. Styret legger som vanlig opp til et informasjonsmøte/medlemsmøte i etterkant av årsmøtet.

Styreleder Bjørn Bjarstad har valgt å trekke seg fra sitt verv allerede nå, og nestleder Pder Kvam vil fungere som styrets leder frem til årsmøtet. Valgkomiteen vil gjerne ha tips og innspill til medlemmer som vil bidra både til styrearbeid og oppgaver for øvrig. Klikk her og les mer. Det går fint an å ta en uforpliktende samtale med dem for å vite mer om hvilke oppgaver klubben står overfor i tiden fremover.

Med ønske om en fredelig jul og et riktig godt nytt golf-år

Med vennlig hilsen styret i Soon Golfklubb