Gi innspill til valgkomiteen

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 28. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Valgkomiteen i Soon GK er godt i gang med arbeidet før årsmøtet torsdag 27. februar (sett av datoen). Har du lyst til å bidra så er det flere oppgaver som skal fylles for å sikre fortsatt høy aktivitet og enda flere, glade golfere til klubben.

Valgkomiteen skal foreslå for årsmøtet et styre, med leder, nestleder, 6 styremedlemmer og 1 vara. De skal også foreslå 2 revisorer. Årsmøtet velger også ny valgkomité som består av leder, 2 medlemmer og 1 vara.

På årsmøtet torsdag 27. februar skal det velges flere nye styremedlemmer, 1 varamedlem og 1 revisor.

Frist 4. desember
Har du lyst til å være med i styret på en spennende klubb med høy aktivitet der mye av arbeidet fremover rettes mot å ivareta og rekruttere medlemmer? Send oss dine forslag innen mandag 4. desember.

Vi trenger også en revisor som kan - sammen med den andre revisoren - bruke noen timer en gang i året på å gå gjennom regnskapet som skal legges frem for årsmøtet. Ingen stor jobb, men en veldig viktig jobb i et idrettslag.

Flere kvinner
Dagens styre har i dag en god og blandet kompetanse. Vi ønsker balanse i alder og kjønn og ønsker derfor særlig flere kvinner inn i styret. Golfferdigheter er mindre viktig, for det er allerede ivaretatt, men et bankende hjerte for klubben er ønsket.

Send forslag på deg selv, eller noen andre (men sjekk først om vedkommende ønsker å stille) til valgkomiteen. Du kan også kontakte en av oss om du har spørsmål. Klikk på navnet i tabellen under for å sende epost, eller ta en telefon.

Mvh. Anita Wulvig

Leder Anita Wulvig 45239904