Nybegynnerkurs (VTG) på Soon Golfklubb 2024

Velkommen til nybegynnerkurs (VTG - Veien Til Golf)

Veien til golf er Norges Golfforbunds opplegg for nybegynneropplæring i Norge. Kurset er obligatorisk om en ønsker å spille på en golfbane, i tillegg til at en må være medlem i en golfklubb. . Kurset vil gi deg praktisk innføring i hva spillet handler om og omfatter trening i grunnleggende teknikk, regler, sikkerhet og opptreden på banen. VTG består av en praktisk og en teoretisk del.

Priser 2024:

Voksen:

Kurs, medlemsskap og fritt spill på Soon golfbane 2024 : 3795,-
Kurs, 2 års medlemsskap og fritt spill (krever binding for 2 år)  :
År 1: 3395,-
År 2: 3900,-

Junior 14-19 år:

Kurs, medlemsskap og fritt spill på Soon golfbane 2024 : 2445,-
Inkludert i kursavgiften: Tre golfballer (som du også skal bruke på kurset), en markeringstusj og en greengaffel.

Kun VTG kurs kr 1495,-

Påmelding:

Vi gjennomfører kurs med minimum 5 deltakere. Meld deg på kurs her.

Hva består et Veien til golf-kurs av?

Del 1. Teoridelen, gjennomføres hjemme via en e-læringsmodul, gjerne i forkant av kurset. Her finner du en link til NGFs E-læringsmodul.
- Kurset vil gi deg innføring i de mest grunnleggende golfrelgene.

Del 2. Den praktiske delen. Deltakerene får et 6 timers kurs der de får innføring i golfregler, trening på nærspill, putting og lengre slag på driving rangen. Våre dyktige instruktører ønsker deg velkommen til en morsom og sosial treningsarena.

Del 3. Banespill sammen med en trener. Gjennomføres på mandager og man kan velge dag.

Meld deg inn i Klubben herhttps://soongolf.no/medlemmer/innmeldingskjema-soon-golfklubb
Voksne velger: Nybegynnersesongkort
Født 2004 eller senere velger: Nybegynnermedlemskap Junior
Kommentar: Jeg har meldt meg på VTG-kurs dd/mm

NB: Alle medlemskap er løpende inntil de sies opp (senest 31.12 året i forveien). År to så justeres Nybegynnermedlemskap opp til Prøvesesongkort, og evt. tredje året justeres medlemskapet opp til Sesongkort.
Mer om medlemskap kan dere lese her: https://soongolf.no/medlemmer/informasjon-om-medlemskap
Nybegynnermedlemskap gir deg fulle rettigheter til bruk av anlegget vårt. Du kan da spille og trene så mye du vil på Hovedbanen, korthullsbanen og treningsområdene våre.

Forbehold om gjennomføring dersom ikke nok deltagere.