Vinn-vinn med grasrotandelen

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 21. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå går hele 7 prosent av spilleinntektene til Norsk Tipping videre til lag og foreninger. Slik kan du la innsatsen din gå videre til Soon Golfklubb.

Du må være kunde hos Norsk Tipping for å bli grasrotgiver. Du kan tilknytte deg en grasrotmottaker hos en av Norsk Tippings kommisjonærer eller logge deg inn på nettsiden til Norsk Tipping. Du kan søke på grasrotmottakere her. Søk opp ønsket grasrotmottaker og velg "tilknytt". Du kan når som helst bytte grasrotmottaker.

Visste du at det pr i dag er 95 spillere som lar sin grasrotandel gå til Soon Golfklubb? Det har hittil i år generert kr 14 231,47. Om du spiller - og gir din grasrotandel til Soon Golfklubb - så blir det en ren vinn-vinn-situasjon.
Takk til dere alle.

Lykke til!