Soon Golfklubb fyller 20 år!

Av: Hans Christian Haugen  |  Publisert: 2. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Soon Golfklubb feirer 20 årsdagen og inviterer til jubileumsturnering og fest lørdag 11. august.

I turneringen spiller vi scramble. Du melder deg på som enkeltspiller og turneringsleder setter sammen lagene slik at de blir så rettferdige det lar seg gjøre med en blanding av unge og gamle, nye og erfarne spillere i hver flight.

På kvelden inviterer vi til bursdagsfest for alle medlemmer, unge som gamle, i klubbhuset hvor vi serverer bursdagsmeny med pølser, hamburgere, is, kake, kaffe og tilhørende drikke for store og små.

Dersom de voksne ønsker drikke ut over det klubben serverer til maten, tar dere med det selv etter eget behag.

Det vil være mulig å delta på det som passer – både turdering og fest, og eventuelt bare turnering eller fest.

Påmelding til turnering og fest via Golfbox. For de som «bare» skal delta på festen, melder seg på med en mail til Thor Einar Ombustvedt – ombustve@online.no .

Program for dagen:

• Kl 11.30 Oppmøte
  • Kl 12.15 Turnering med Shotgun start
  • KL 18.00 Bursdagsfest i klubbhuset med premieutdeling
Jeg ser frem til å se dere alle,

Bjørn Bjarstad, Leder