Nye golfsimulatorer med medlemsfordeler!

Av: Hans Christian Haugen  |  Publisert: 21. desember 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi får nye Trackman-simulatorer. Årskort og månedskort beholder prisene for medlemmer i Soon Golfklubb.

Trackman er en golfsimulator som gir høy presisjon på slaget du slår. Den gir også enda bedre tilbakemeldinger dersom du vil utvikle ulike deler av spillet ditt. Du kan bruke den til range- og nærspill, eller spille mange ulike baner.

Beholder de gamle
Du kan selv velge om du vil spille på de nye Trackman-simulatorene, eller på de gamle og velkjente. Du starter bare opp den ene, eller andre pc-en, og velger hdmi1 eller hdmi2 på fjernkontrollen til projektoren.

Medlemsfordeler
Prisen for års- og månedskort står på stedet hvil for medlemmer. Vi fortsetter med ordningen der 3 betalte månedskort automatisk gjøres om til årskort. Månedene trenger ikke være påfølgende, men må være innenfor samme "simulator-år". Simulator-året går fra 1. juli-30. juni.

Åpent for ikke-medlemmer
Om du ennå ikke er medlem vil prisen på årskortet for senior være kr 5000/år. Eller kr 1670/mnd. Her vil også 3 betalte månedskort automatisk omgjøres til et årskort innenfor simulator-året, 1. juli-30. juni.

Juniorer betaler halv pris
Det er halve prisen for årskort, månedskort og enkelttimer for juniorer. Du er junior til og med det året du er 19.

Enkelttimer
For deg som vil spille en sjelden gang og ikke ønsker måneds-, eller årskort vil det være mulig å kjøpe enkelttimer til kr 350,-. Den prisen er lik for både medlemmer og ikke-medlemmer.

Meld deg inn og få medlemspris
Om du liker å spille golfsimulator innendørs, så kanskje du også liker å spille ute når banen åpner i vår? Det kan lønne seg å melde seg inn i Soon Golfklubb for å nyte godt av de gode medlemsrabattene. Les mer om medlemskap her.

Booking og prisliste finner du her.