Klubbmesterskapet 2017

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 27. august 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golf er gøy når vi kan nyte to fantastiske dager i strålende sol og lite vind på Soon Golf. Noen spilte bedre enn andre: Gratulerer til klubbmestrene 2017!

Her finner du resultatene fra alle klassene i golfbox.

Ny klasse for klubbhandicap
Over 2 dager kjempet medlemmer i Soon Golfklubb om heder, ære og fine premier. For første gang hadde vi en egen klasse for de med klubbhandicap (36,1-54). De gikk 9 hull hver dag, dvs. hun gikk, for det var bare Katrine Skovholt som deltok i den klassen. Og dermed vant hun. Gratulerer, Katrine! Og med formen hun er i nå, blir det kanskje bruttoklassen på henne allerede neste år.

Anne og Lars vant stablefordklassene
Det var 4 damer som deltok i stablefordklassen. Gratulerer til Anne Winter som vant.
Vi skulle ønsket veldig mange flere damer ble med, men vi vet at mange seniordamer i hvert fall prioriterer Senior Klubbmesterskap om 2 uker. Det er fremdeles mulig å melde seg på.

Marianne og Rune vant bruttoklassene
Etter gode runder på lørdag gjaldt det for både leder av dame- og herreklassen å holde ballen i spill og unngå tabber. Rune fikk en dårlig start og det så mørkt ut. Etter bratt nedoverbakke på de første 9, klarte han en imponerende siste runde på -1.