Har du sett hvor fin banen er blitt? Nå kan du også hjelpe!

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 6. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klippe, forskjønne og så nytt gress i divots - dette er noen av oppgavene dugnadsgjengen gjør. Se hvordan du kan hjelpe - når det passer deg.

Nå går rundene raskere, du finner ballen din og det er takket være flott innsats blant annet fra noen medlemmer som har brukt et par timer på å hjelpe til. (Ok, noen medlemmer har brukt mange timer. Tusen takk!!!)
Roughen er klippet og raket - til stor glede for alle som spiller her. Vi trenger flere til å være med på mer dugnad.

Nå skal greenene resåes og skjæres, så det er stadig forbedringer på banen. For å hjelpe til med å få en bane alle er fornøyd med trenger vi flere til dugnadsarbeid.

Aktuelle oppgaver er
  • Reparere fairwayen ved å fylle sand og frø i oppslåtte divots
  • Bruke kantklipper rundt teesteder, bunkere og andre steder som trenger en forskjønnelse

Det vil også bli andre oppgaver vi kan gjøre.

Håper mange melder seg, slik at vi kan hjelpe til å få en fin bane.
Send meg en mail på om du kan hjelpe til, jeg tar deretter kontakt for avtale oppgaver og tidspunkt.

Steinar Gustavsen
Sgustavs@outlook.com