Gratulerer, Petter!

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 26. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vår egen Petter Lund er tildelt årets KAW-pris for sitt store engasjement for seniorgolfen.

Norsk Seniorgolf skriver:
"Årets KAW-pris, eller "Kåres Minnefond" som Wilhelmsen selv kaller det, gikk i år til Petter Lund, som har vært engasjert i NSG helt fra "tidenes morgen".
Styreleder Grete Kristensen Nysveen og Kåre A Wilhelmsen innledet med velvalgte ord om prisvinnerens lange og imponerende innsats for NSG både på og utenfor banen.
Petter Lund ga oss et rørende innblikk i sin opplevelsesrike karriere og hva golf har betydd for ham, og gitt ham et nytt liv.
Det ble et sjelfullt og reflektert øyeblikk over dette underlige spillets magi."

Soon Golfklubb gratulerer Petter og skriver under på at hans innsats er verdsatt her i klubben også, både for seniorer og alle andre. Gratulerer!