Begynn å spille golf - nye kurs

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 16. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Soon Golf har plass til mange nye golfere. Bli med på kurs. Velkommen til golfbanen!

Golf er en morsom aktivitet som passer for alle; gammel og ung, eller kanskje for hele familien slik at man kan få mer kvalitetstid sammen.

For å starte med golf må man gjennom et kurs som heter Veien Til Golf (VTG-kurs). Dette kurset går over en helg og gir grunnleggende kunnskap både om regler og adferd på banen, samt en praktisk del hvor man får en grunnleggende opplæring i hvordan man spiller. Etter endt kurs kan man i praksis begynne å spille på alle golfbaner.

Soon Golfklubb har nå satt opp en rekke kurs utover våren og forsommeren - nesten hver helg. Følg lenken nedenfor eller kontakt oss om du har spørsmål.

Klikk her for datoer for kurs i 2020 og lenke til påmelding.

Kursene holdes i tråd med retningslinjer fra myndigheter, Norges Idrettsforbund og Norges Golfforbund. Du kan ikke delta om du er syk, eller i karantene.

Les mer om nybegynnerkurset Veien til Golf her.