Utklassing i klubbmesterskapet!

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 25. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets klubbmestere er Luqi Lu og Hans Christian Haugen. Begge lot utfordrerne ligge igjen i støvet da de klokket inn rundene på hhv. 12 og 15 slag foran neste på listen!

Klubbmesterene er vinnerne av bruttoklassene for herrer og damer. I tillegg var det konkurranser for herrer og damer i stableford-klassen, en egen klasse for klubbhandicap (>36 hcp) og en 9-hullsklasse. Alle klassene spilte begge dager.

Du finner hele leaderboardet her.

Vinnere Klubbmesterskapet 2019
Herrer brutto: Hans Christian Haugen (klubbmester 2019)
Damer brutto: Luqi Lu (klubbmester 2019)
Herrer stableford: David Greni Pedersen
Damer Stableford: Anne Kari Throndsen
Klubbhandicap: Monica D. Heck
9-hull: Vegard Henaug

Raske greener og gode forhold

Turneringsledelsen gjennomførte med stil og både spillere og tilskuere nøt solen og terrassen ved klubbhuset etter runden. Forholdene på banen begynner å bli veldig gode etter fjorårets sommer og den tøffe vinteren. Alle tiltakene som er gjort gjennom sesongen bærer nå frukter. Greenene var nyklippet og jevne - akkurat slik vi er vant til i Son.

Les mer om Operasjon Fairway.
Les enda mer om Operasjon Fairway.