Pink Cup 2019 - meld deg på!

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 27. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 1. juni er det Pink Cup i Soon Golfklubb. Årets store turnering der alle pengene går uavkortet til kreftforskning. Du kan være med, enten du spiller golf eller ikke: Herrer, damer, junior, senior - bli med!

Klikk her og meld deg på i golfbox. Påmeldingsfristen er 31. mai kl. 12.

Soon Golfklubb har en innsamling der alle som vil kan bidra. Med smått og stort. Med navn, eller anonymt. Klikk her, les mer og invitér alle du kjenner til å gi sin lille skjerv til Kreftforeningen. Er du på Facebook, så del der også.

Raust, lokalt næringsliv
Allerede nå har vårt fantastiske, lokale næringsliv stilt opp, med direkte bidrag og med premier til loddsalg. Husk å bruke dem når du kjøper varer og tjenester!

Så langt kan vi glede oss over bidrag fra Sonskilen båthavn, Kiwi Sletta, Nille, Kiwi Son, Son brygge, Soon Skibshandleri, Hagestua, Galleri Soon, Thornegården Frisør på brygga, Gullich, Kiosk og Spill, Son Optikk, Solsiden restaurant, Son Blomster, Apoteket i Son, Flyt - en livsstil og Brevik blomster.
Ønsker din bedrift å bidra? Send en epost hit, eller sett inn et valgfritt beløp på Soon Golfklubbs innsamlingsaksjon hos Kreftforeningen.

Følg Soon Golfklubb på Facebook.

Vil du spille på selve dagen? Klikk her og meld deg på i golfbox. Vi spiller scramble med 3-4 på laget. Dere kan melde dere på som lag, eller vi setter deg sammen med andre trivelige og rause golfere.

For det er dét denne dagen dreier seg om: Raushet! Gi så det svir til en sak som angår oss alle.