Pink Cup 2018 - alle kan være med og bidra

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 26. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 2. juni er det Pink Cup i Soon Golfklubb. Årets store turnering der alle pengene går uavkortet til kreftforskning. Du kan være med, enten du spiller golf eller ikke.

Nytt av året er en innsamling der alle som vil kan bidra. Med smått og stort. Med navn, eller anonymt. Klikk her, les mer og invitér alle du kjenner til å gi sin lille skjerv til Kreftforeningen. Er du på Facebook, så del der også.

Følg Soon Golfklubb på Facebook.

Vil du spille på selve dagen? Klikk her og meld deg på i golfbox. Vi spiller scramble med 3-4 på laget. Dere kan melde dere på som lag, eller vi setter deg sammen med andre trivelige og rause golfere.

For det er dét denne dagen dreier seg om: Raushet! Gi så det svir til en sak som angår oss alle. Bli med på fest på kvelden også! Du melder deg på festen samtidig som du melder deg på turneringen i golfbox. Hvis du bare kan være med på festen, send en epost hit.

Festen starter kl. 19 og koster kr 400.  Vi serverer reker med tilbehør og spekemat til de som ikke spiser det (send epost hit om det gjelder deg). Ta med egen drikke.

Se artikkel og bilder fra i fjor.