Nye golfregler - tir. 22.1. kl. 18.30

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 26. desember 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå har du 5 dager igjen med de gamle golfreglene. Fra 1. januar gjelder nye regler. Frykt ikke - det er snakk om forenklinger. Du kan bli med på en gjennomgang i klubbhuset i slutten av januar.

Tirsdag 22. januar kommer NGF-dommer Pål Thorkildsen til Soon GK for en gjennomgang av det som er nytt i golfreglene fra 2019.

Dette kurset er ment for deg som spiller golf - for deg som vil lære regler og deg som vil friske opp kunnskapen. Det vil si: Absolutt alle golfere i Soon GK.

Vi håper særlig at alle dere som deltar i turneringer i klubben har mulighet til å være med.

Ønsker du grundig innføring i alle regler, inkl. de nye, vil det settes opp egne regelseminarer i NGF-regi, denne kvelden har fokus på det nye ved de "ofte brukte reglene".

Husk å laste ned Golfreglene 2019 appen til din smarttelefon og les mer på NGFs hjemmesider (som blir oppdatert fortløpende etter hvert som informasjon ferdigstilles).

Hjertelig velkommen til klubbhuset tirsdag 22. januar kl. 18.30 og et par timer utover. Ingen påmelding, bare møt opp.