Nå kan du kjøre golfbil på Soon Golfbane

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 12. juli 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er 2 golfbiler som nå kan bestilles i golfbox. Bilene kan leies for 9 eller 18 hull og du betaler med Vipps. Les mer om hvordan du går frem.

Golfbil
Golfbilene kan leies enten du trenger bil for å komme deg rundt på banen, eller du har lyst på en avveksling fra å gå med bagen.

9 eller 18 hull bestilles i golfbox
Når du booker starttid i golfbox kan du samtidig booke golfbil. Du velger starttid som vanlig. Klikk på knappen "legg til ekstra". Der vil du kunne "velge vare". Der velger du 9 eller 18 hull og hvilken spiller du booker for. Det er maks 2 personer pr. bil.

Betaling med Vipps
Når du "velger vare" dukker det opp en tekst som forteller deg at du skal betale med Vipps til Soon Golfklubb på 47475. I menyen som dukker opp i Vipps velger du den varen du skal ha, enten det er 9/18 hull og om du er medlem/gjest.

Du Vippser summen før du begynner runden din. Du henter nøkkel til bilen i proshopen. Det betyr at - inntil videre - kan bilene bare bookes for bruk med starttider når proshopen er åpen.  Åpningstider Proshop ut august: Man-fre 10-19, lør-søn 9-17.
Prisen for medlemmer er kr 150/9 hull og kr 250/18 hull. Gjester betaler kr 200/9 hull og kr 350/18 hull.
Har du posisjonsdeling slått på på smarttelefonen din, så finner Vipps Soon Golfklubb av seg selv.

Kjør med vett og ta vare på banen
Vi har satt opp noen enkle regler for bruk av golfbiler på Soon Golfbane. Det hender det er forhold som gjør at golfbiler gjør skade på banen, feks ved veldig våt bane. Det er Soon Golfbane som til enhver tid tar den avgjørelsen. Om du har betalt, men ikke får brukt golfbil pga. vær eller om det er feil på bilene får du selvsagt pengene tilbake.

Bruk av golfbil - Soon Golf

Før bruk

• Koble fra ladekabel

Under bruk

• Maks 2 personer pr. bil
  • Hold god avstand til utsalgssteder, greener og bunkere
  • Vis hensyn

Etter bruk

• Parker bilen
  • Sett i ladekabel og lever nøkkel

Soon Golfbane avgjør om baneforholdene tillater bruk av golfbil.
Skader pga. uvettig bruk kan føre til erstatningsplikt.