Gratis golfsimulator - kom og prøv!

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 6. januar 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 12. januar kan du komme innom i klubbhuset og prøve simulatorene. Det er fremdeles en stund til utesesongen starter, så bruk vinteren til hyggelige runder, eller finpuss på svingen.

Fra kl. 10-16 på lørdag 12. januar er det bemanning av golfsimulatorene i klubbhuset. Du kan komme når du vil og prøve. Ta med egne køller, eller få låne. Husk innesko, enten rene golfsko, eller joggesko.

I tillegg til å prøve å spille allverdens golfbaner innendørs, kan du også stille inn simulatorene til treningsområder. Maskinene gir deg tilbakemeldinger om hastigheter, vinkler og alt du kan drømme om for å finslipe slagene dine. Erfarne medlemmer vil hjelpe deg til hvilke innstillinger du kan ha nytte og glede av.  Det er fullt mulig å "bare" spille en innendørs-runde uten å bry seg om alle de tekniske mulighetene som finnes.

Like enkelt som smarttelefon
Det er ikke mye datakunnskap som skal til for å betjene golfsimulatorene. Kan du betjene en smarttelefon, så kan du betjene simulatorene. Det er flere muligheter for å kjøpe timer på simulatorene utover vinteren. Enkelttimer, klippekort eller årskort. Du kan lese mer på denne nettsiden, og hvis du bestemmer deg for å kjøpe, så kan du gjøre det når du kommer nedom klubbhuset lørdag 12. januar kl. 10-16.

Denne lørdagen er klubbhuset bemannet og vi serverer både kaffe og vafler. Om du vil spille innendørs på andre tider enn når det er bemanning, så kan vi ordne dét også. Kom innom og hør mer om alle mulighetene golfsimulatorene gir deg for både spille med venner og trening på egenhånd på tider som passer deg.

Søndag 13. januar kl. 11 er det gratis golfturnering innendørs
Alle kan være med på innendørsturnering søndag 13. januar kl. 11. Vi holder på ca. 3 timer og spiller Foursome over 18 hull. Det er en turneringsform der 2 og 2 spiller på lag og spillerne slår annet hvert slag. Det er plass til maks. 16 deltakere, og det er først til mølla som gjelder. Meld deg på i golfbox, på denne lenken.