God jul og golf nytt år

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 20. desember 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hva er ditt nyttårsforsett for golfåret 2019? Soon GK trenger flere trenere og utvikling av trenerne vi har. Krav til å bli med: Interesse for golf. Intet mer. Les og se om dette er noe for deg.

I fremtidens golfklubb arbeider profesjonell og frivillig hånd i hånd. Pro-en kan ikke lenger være alene for å dekke all aktivitet og behov for ivaretakelse av klubbens medlemmer, spesielt barn og unge, nybegynnere og høy hcp-ere. Proen trenger flere hender, og her som i all annen idrett, er det å ha et frivillig trenerkorps viktig.

Soon GK trenger å komme i kontakt med deg som syns at trener-rollen kan være interessant. Klikk her og les mer om trenertilbudet, kurs og utdanning i vedlegget. Når du har tenkt "dette kunne være interessant", så sender du en epost hit: bjorn.bjarstad@migrator.no så sender klubben samlet innspill til Norges Golfforbund om hvilke kurs vi i Soon GK er interessert i. Kurskontingenten - dersom kurset settes opp og du deltar - dekkes av klubben, og det er også mulig å søke styret om å få dekket reisekostnader om det trengs.

Regelkveld i klubbhuset
Dommer Pål Thorkildsen kommer til oss for gjennomgang av regelendringene for 2019 tirsdag 22. januar kl. 18.30. Alle reglene blir for omfavnsrikt, så vi fokuserer på det nye. Alle er velkommen, så sett av tiden. Mer informasjon kommer

Årsmøtet tor. 28. februar
Skriv inn i kalenderen at årsmøtet i Soon GK er tor. 28. februar kl. 19 i klubbhuset. Formell innkalling blir publisert på nettsidene i januar. Send gjerne allerede nå inn forslag til årsmøtet. Her kan du se hva årsmøtet skal befatte seg med. Styret legger som vanlig opp til et informasjonsmøte/medlemsmøte i etterkant av årsmøtet.

Med ønske om en fredelig jul og et riktig godt nytt golf-år

Bjørn Bjarstad
Styreleder i Soon Golfklubb