Du kan ta Soon GK inn i fremtiden. Men hvordan?

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 29. november 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Valgkomiteen i Soon Golfklubb ønsker å komme i kontakt med deg som har et varmt hjerte for klubben vår.

tre damer

Soon Golfklubb trenger medlemmer med ulik bakgrunn til ulike verv i tiden fremover. Selve valget foregår på årsmøtet på ettervinteren

Ja, du er en god kandidat
Vi i valgkomiteen i Soon GK er helt sikre på at det finnes mange gode kandidater blant medlemmene. Uavhengig om du er ung, gammel, har høyt eller lavt handicap, nettopp har begynt med golf, eller har holdt på hele livet. Alle medlemmer har noe som kan bringe viktig kunnskap og engasjement til klubben vår.

Hvordan går du frem?
Du kontakter en i valgkomiteen. På e-post, telefon eller avtal en prat. Du trenger ikke ha bestemt deg ennå. Kanskje du bare vil høre litt om mulighetene. Fortell oss litt om hva du syns klubben burde jobbe med i tiden fremover – og hva du kan bidra med.

Dette trenger klubben:
- nye styremedlemmer og varamedlem
- nye til kontrollutvalget
- aktive medlemmer til

• Veien-til-Golf-kursene
  • Juniorarbeidet
  • Golf Grønn Gleder
  • Seniorkomiteen
  • Turneringskomiteen
  • Damekomiteen
  • Festkomiteen

Og kanskje er det andre aktiviteter vi burde ha folk til. Forslag er velkommen!

Hva slags kompetanse ser vi etter?
Et godt styre har et mangfold av erfaringer. I tillegg til faktorer som kjønn, alder, minoritets-/majoritetsbakgrunn og funksjonsnedsettelse, sa° trengs det selvsagt ulike personlige egenskaper for å fylle alle rollene i et godt styre: blant annet initiativ, handlekraft, samarbeidsevne, ordenssans, fantasi og humor. Vi er særlig på utkikk etter noen som kan lese regnskap og budsjetter, noen yngre og, og – ja, vi lar oss gjerne overraske dersom du har noe som valgkomiteen burde få vite om.

Hva skjer når du har meldt din interesse?
Aktuelle kandidater blir kontaktet av valgkomiteen. Det er et stort puslespill som skal legges, så det kan ta tid før du hører noe. Alle kandidater vil få bekreftelse på at valgkomiteen har mottatt forslaget, og når det nærmer seg årsmøtet vil du få en tilbakemelding på om vi foreslår deg, eller ikke, i denne omgang. Det gjelder styret og kontrollkomiteen. Er du interessert i komitéarbeid vil de ansvarlige få tips om å kontakte deg.

Valgkomiteen i Soon Golfklubb

(Klikk på navnet for å sende e-post til en av oss.)

Per-Arne Larsen, 91379966
Kaja Magnussen, 91312616