Barn spiller gratis på korthullsbanen

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 28. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Her trengs det ikke kurs, og køller får man låne. Korthullsbanen i Son ligger rett ved siden av hovedbanen. Nå er det gratis for alle barn.

Små ben klarer fint 9 hull med golf så lenge noen av dem er i vogn og premien er å få spille litt selv.
I Son er vi så heldige å ha en korthullsbane med 6 hull, som gjør veien til golf lettere og morsommere for barna, og gir gode treningsmuligheter for alle spillere.

Golf er for hele familien
Denne sesongen spiller alle barn gratis på korthullsbanen. Ta med barn eller barnebarn, og la også dem få oppleve gleden ved golf!

Golf er en flott familieaktivitet, og vi håper mange familier vil benytte denne muligheten.

Lån utstyr gratis
Kom innom i klubbhuset før dere spiller og meld fra at dere skal spille. Her kan dere også låne køller til barna hvis dere trenger det. Utstyret blir rengjort etter hver bruker.

Med vennlig hilsen Kathrine,
Styremedlem i Soon Golfklubb