Klubben

Årsmøte 2021

Av: Hans Christian Haugen  |  Publisert: 23. februar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi møtes til digitalt årsmøte torsdag 4. mars kl. 19. Dokumentene ligger nå tilgjengelig for medlemmer av Soon Golfklubb.Du klikker på lenken nedenfor og logger på med ditt golfbox-brukernavn og -passord.

Klikk her for årsmøtedokumenter 2021.

På grunn av smittesituasjonen vil årsmøtet gjennomføres digitalt.

Vi kommer til å benytte Zoom som møteplattform. Det er ikke nødvendig å installere Zoom hvis du bruker pc eller mac, men det kan være en fordel siden det blir enklere å logge seg på møtet. Hvis du vil delta fra nettbrett eller telefon må du installere Zoom. Dette er gratis programvare og kan installeres på pc, telefon eller nettbrett. Hvis du bruker jobb-pc kan det hende at du ikke har lov til å installere programvare som ikke er godkjent av arbeidsgiver. I så fall må du delta via nettleseren eller velge en annen PC eller telefon/nettbrett.

Zoom kan lastes ned her.
Lenke til årsmøtet som vil være åpen fra kl. 18.30 på møtedagen.
Veiledning for å logge deg på møtet.

Husk å logge deg på møtet i god tid før kl. 19.00. Vi ønsker å starte presis.

Vil du teste Zoom før møtet?
Det vil også være mulig å logge seg på onsdag 3. mars mellom kl. 18 og 21 for å teste pålogging. Har du problemer med pålogging, kontakt Hans Christian Haugen på telefon 92083776.

Velkommen til Årsmøtet!
Med vennlig hilsen styret