Aktivitetsdag søndag 28. august

Av: Hans Christian Haugen  |  Publisert: 21. juli 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til en glad-dag på golfbanen, søndag 28. august kl. 11 til kl. 14.

Soon GK inviterer til aktivitetsdag for alle medlemmer. Denne dagen vil vi ha det gøy, få litt instruksjon - om du vil - og treffe andre medlemmer. Alt er gratis og du melder deg på, så vi kan passe på at vi har nok trenere og aktiviteter som passer for alle nivåer.

Påmelding her

En liten justering er alt som skal til
Noen ganger er det bare litt endring på grepet ditt, eller at ballen skal ligge litt lenger fra kroppen. Det er vanskelig å vite for oss golfere, men en trener er opplært til å se hva som trengs for at nettopp du kan få styrt spillet ditt til å bli bedre.

På aktivitetsdagen vil både våre profesjonelle trenere (pro-er) og medlemmer som har gjennomført trenerkurs hjelpe og guide oss vanlige golfere - uansett nivå.

Ta med eget utstyr og godt humør
Alt du trenger å gjøre, er å melde deg på og møte opp søndag 28. august kl. 11-14, ta med eget golfutstyr og klær som passer været den dagen.

Inspirasjon til egentrening
Målet for dagen er at vi alle i Soon GK kan få tips til hva hver enkelt av oss kan trene videre på. Kanskje kan treningen din bli mer målrettet, i stedet for at du lurer på hvorfor du ikke får til det du prøver på - og som du fikk til i forrige uke.

Hjertelig velkommen!

Hold av dagen nå, meld deg på med det samme, og innen lør. 27. aug.
Påmelding her.

NB: Dette er ikke en turnering, men vi bruker golfbox til påmelding av praktiske årasker.