Pink Cup på lørdag 3. juni - bli med!

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 29. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golferne i Son, sammen med næringslivet og andre som kjøpte lodd og vafler bidro med kr 39 000 til kreftforskning under Pink Cup 2016. Kan vi klare dette i år også? Les hvordan du kan være med - enten du er golfer, eller ikke.

Næringslivet leverer flotte premier til turneringen på lørdag. Bedriftene som deltar i bedriftsgolfen på Soon Golfbane har utfordret hverandre til å bidra. I fjor samlet Soon Golfklubb rekordstort bidrag til kreftforskning - kr 39 000!

Pink Cup er et samarbeid mellom Kreftforeningen, norske golfklubber og NGF, hvor inntektene fra turneringen og andre aktiviteter er øremerket brystkreftsaken.

Pink Cup har allerede fått kr 1000 fra Malermester Tom Beving AS, kr 3000,- fra Vestby Elektro-Service AS, kr 2000 fra Follo Kiropraktorsenter og kr 3000 fra Sonskilen Båthavn AS. De oppfordrer andre næringsdrivende i området vårt til å gjøre det samme - òg sende utfordringen videre. Vil du også bidra?

Pink Cup 2017 arrangeres  i Son, lørdag 3. juni og all inntekt går uavkortet til Kreftforeningen. I fjor samlet deltagere på turneringen inn kr 25 000,-. Kan vi høyne denne summen i år?
Her kan du melde deg på turneringen.

Hvis du ikke kan være med å spille denne dagen, men likevel vil gi din støtte til Kreftforeningen; sett inn ditt bidrag til Soon GKs kontonr.: 1082 07 04350 Merk innbetalingen med Pink Cup 2017.

Din mulighet til å bidra!
Til helgen, lørdag 3. juni, er det turnering med mulighet for å bidra på mange måter. Husk å ta med penger fra venner og kjente som gjerne støtter, men som av en eller annen grunn ikke kan være med. Her kan du melde deg på. Vi spiller en hyggelig scramble. Les mer om spilleformer her. Du kan også delta på festen, om du ikke har mulighet til å spille selv denne dagen. Send melding hit.