Lørdag 21. oktober - avslutningsturnering og -fest!

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 1. oktober 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kan du melde deg på avslutningsscramble. Passer for alle nivåer og aldre. Det er også åpnet for påmelding til avslutningsfesten.

Turnering
På lørdag 21. oktober spiller vi scramble over 18 hull fra kl. 11. Her kan du klikke og melde deg på.
Les mer om scramble her.
Turneringen passer absolutt alle spillere og du blir satt i gruppe med andre hyggelige medlemmer. Turneringsavgiften er kr 100.

Fest
Kl 19 på kvelden er det fest i klubbhuset. Klubben ordner reker med tilbehør, kaffe og kaker. Ta med egen drikke. Og husk å melde deg på festen når du melder deg på avslutningsturneringen. Kr 200.

Vil du være med på festen, men kan dessverre ikke være med på turneringen? Send melding hit.