Innkalling til årsmøte torsdag 1. mars 2018 i klubbhuset

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 28. januar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle medlemmer i Soon Golfklubb ønskes velkommen til årsmøte torsdag 1. mars 2018, kl. 19 i klubbhuset. Forslag som skal behandles på årsmøtet må være styret skriftlig i hende innen TORSDAG 15. FEBRUAR 2018. Endelige saksdokumenter vil være publisert på www.soongolf.no senest en uke før årsmøtet.

I 2017 kom mange nye golfere til banen vår. Takk for at dere er godt vertskap og gode ambassadører for golf i Son.
Vi får mye ros for nybegynner-opplegget, med både kurs, fadderrunder, turneringer og tilpassede velkomstpakker med utstyr og medlemskap.

Vi håper 2018 blir enda et år der du og dine får gode golfopplevelser her på Soon Golfbane. Både på banen og i klubbhuset. Vi håper også du vil dele gleden med venner og kjente som sjelden spiller, eller som kanskje ikke har prøvd golf ennå. Vi har plass til mange flere golfere hos oss. Og har du lyst til å bidra med ett eller annet, så er du hjertelig velkommen. Soon Golfklubb er blitt en hyggelig klubb takket være alle dere medlemmene som bidrar i smått og stort.

På vegne av styret i Soon Golfklubb
Bjørn Bjarstad