Gratis kurs for golftrenere - vil du bli med?

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 22. februar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Trener 1, trener 2 og ungdomsdriven. Det er trenerutdanning gjennom Norges Golfforbund. Kanskje du kunne tenke deg å lære bort golf?

Trener 1 og det neste kurset i rekken; Trener 2 er for alle interesserte, mens Ungdomsdriven er for ... ungdommer i alderen 15-21 år. Alle som deltar på de ulike trenerkursene vil få mulighet til å praktisere i klubben.

Husk påmeldingsfrist 4. mars for Ungdomsdriven og Trener 1.

Trener 1 er første nivå i TRENERLØYPA. Trener 1 er starten for alle som ønsker å påbegynne en trenerutdanning og bli frivillig trener i klubben. Målgruppe for Trener 1 er nybegynnere på barne-, ungdoms- og voksennivå. På Trener 1 legges en plattform for trenerens basiskunnskaper og utøvernes basisferdigheter.

Les mer om kursene og send en e-post til Tor Gundersen om du kunne tenke deg å bli med på et kurs. Klubben betaler kurskontingenten.

Ungdomsdriven

Trener 1