Gi innspill til samarbeidsavtalen

Av: Marianne Haugland  |  Publisert: 29. oktober 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

10 år er gått siden samarbeidsavtalen mellom Soon Golfbane og Soon Golfklubb ble inngått. Det er på tide å fornye den. Styret ønsker innspill fra medlemmene.

Det er allerede gått 10 år siden det ble inngått Samarbeidsavtale mellom Soon Golfbane AS og Soon Golfklubb om bygging og drift av Soon Golf. Avtalen kan reforhandles etter 10 år og begge parter har varslet ønske om reforhandling av deler av Samarbeidsavtalen. Disse forhandlingene skal påbegynnes nå.

Styret i Klubben har utpekt styremedlemmene Thor Einar Ombustvedt, Anna Auberg, Bjørn Syse og nestleder Tor Gundersen til å ivareta klubbens interesser. Vi har gjennom året fått mange innspill fra medlemmene gjennom Golfspilleren i Sentrum (GIS) som kommer til nytte i arbeidet (Se egen omtale av GIS.).

Har du ytterligere innspill, ta gjerne kontakt med noen av de nevnte.  Opprinnelig avtale gjelder fram til det er enighet om en ny reforhandlet avtale. En ny avtale skal godkjennes av Klubbens årsmøte.
Her finner du kontaktopplysninger til de enkelte styremedlemmene.